Svarta Änkan Svamlar Vidare


Många har hört av sig och vill träffa och höra mera från Änkan. I Spindelns Nät har därför ännu en gång ropat upp i taket i Sporthallen och fått några svar :
 
- Herr DM Semin mot Täby ! Änkan hade krupit in i en av de nya högtalarna och såg och hörde matchen jättebra. Hon hälsar att grabbarna spelade bra men måste släppa respekten framför allt då lägena kommer. Om vi hade spelat med Handbollsmålen hade matchen slutat 16 2 till Spiders.
 
- Stora stygga Duvbo blev ett litet lamm ! Tips till Duvbo, räkna spelarna innan matchen. Det ska vara lika många i laget som på papperet ni lämnar till sekretariatet.
 
- Damernas spel ! Mot Bele och Täby lika bra som motståndet i 50 minuter....Jag ska fixa matchklockan så den går för 10 minuter för fort per timme ...Speltid 50 minuter, matchtid 60 minuter. Busenkel lösning.
 
- Brandlarmet i hallen under värmningen mot Gävle. Vilken höjdare ! Jag drog på mig 4 par svarta Converse, sprang ut och snärjde en snygg brandman. Somnade sedan tidigt under matchen, mätt och belåten. Vaknade mitt i natten, mörkt i hallen , bara resultattavlan lyste 7-11. Måste ha varit en pingis-match efter herrmatchen.     
 


Kommentarer
Alla är välkomna att kommentera innehållet, men våldsuppviglande inlägg, rasistiska inlägg, oseriösa inlägg, personliga påhopp, spam, chattande och reklam kommer att plockas bort. Här diskuterar vi Spiders och innebandy!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0