Björn Kjellbris

På vår hemsida finns texten
 
 
'Järfälla IBK söker ständigt efter fler ideella krafter som kan hjälpa till att vidareutveckla föreningen.
Det finns utrymme för fler insatser, både stora och små, inom samtliga områden i föreningen, dock är behovet just nu störst inom eventorganisationen.
Hör av dig så hittar vi något som passar!
Med vänliga hälsningar
Styrelsen'
 
Redaktören tog denna utmaning. En annan person som verkligen tagit utmaningen är Björn Kjellbris, månadens bästa i januari !
 
Björn !
 
När jag söker på nätet om dig finner jag många roliga klipp ; Supertrixare i fotboll, farsa, säljare på årets företag i  Uppland ;Christer Nöjd AB och framför allt Kunglig Web-filmare åt Spiders .
 
Hur hinner du med allting ? Bli farsa kanske inte tar så lång tid, men vad driver dig för att hålla på med så många olika kuliga saker så bra ?

Hej, jag är väl en rastlös själ. Gillar att ha många järn i elden.

Trixarbiten har jag hållt på med sen jag var 17 år och slog världsrekord i att nicka en fotboll, 5 tim 22 min höll jag kulan i luften med hjälp av huvet endast.

Nu åker jag runt på ca. 50 shower per år runt om i Europa med ett ungt trixargäng i Football Freestyle.
Jobbet är väl det viktigaste ekonomiskt, där har jag vart sedan -89. Ett familjeföretag där jag trivs att vara.

Filmningen till Järfälla gillar jag, har väl filmat Innebandy i 14 år.
Ser det som ett sätt att marknadsföra innebandyn samt att se till att tränarna får ett bra material att ha i sin väg att utbilda spelarna.

Sen vet jag såklart att både vårt lag samt andra lag tycker det är roligt med rörliga bilder på nätet från matcherna.
Har blivit en grej av det...Highlightsen som jag lägger ut får ca. 2000 träffar efter första dagen.
 
Om ett lag vill filma och sedan kolla på sin match eller träning hur ska de göra då ? Vilka prylar och program behövs ? 

Kortare filmklipp kan man såklart filma med sin mobil..men annars finns det idag billiga kameror att filma med.
Det finns en mängd olika program att redigera i. Beror på hur mycket tid man vill lägga att få till det.
Jag använder ett program som heter Pinnacle.  
 
Till sist . Ge oss några bra länkar med riktigt snygga mål. Några mål från Granlo-krossen måste med !'

På hemsidan under knappen Highlights ligger alla A-lagets matcher.
Där finns det en massa fina mål.
Kul att du frågar just det, för vi kommer att lägga ut en tävling på nätet inom kort där vi kommer kora Årets Mål för Järfälla Spiders A-Lag.

Ha koll på det...där kommer alla få vara med och rösta.
Sen får ni inte missa utvecklingen på Järfälla WebbTV ( webb = spindelnät.. kul va ? ;)
Målet är att som första lag i Sverige Livesända alla matcher på hemsidan.


Kommentarer
Alla är välkomna att kommentera innehållet, men våldsuppviglande inlägg, rasistiska inlägg, oseriösa inlägg, personliga påhopp, spam, chattande och reklam kommer att plockas bort. Här diskuterar vi Spiders och innebandy!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0